• این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • 5620347 912 98+
  • 4545006 912 98+

ارائه نسخه 1.12.03 امیدنگار با توانمندی مضاعف در ترسیم جزئیات

با هدف حفظ پویایی و برتری نسبت به رقبا، امیدنگار ویرایش جدید خود با مشخصه 1.12.03 را ارائه نمود. این نسخه جدید ضمن حفظ توانمندیهای پیشین، به طور خاص در زمینه های زیر نسبت به نسخه قبلی این نرم افزار، ارتقاء یافته است:

  

1. امکان رسم جزئیات مربوط به اتصال سر به سر میلگردهای طولی در ستونهای بتنی

2. امکان ترسیم وصله ستون ها به صورت یک در میان

3. اصلاح نحوه نامگذاری و چینش خودکار مقاطع ستون ها، ابتدا براساس مساحت مقطع ستون و سپس براساس مساحت آرماتورمصرفی  داخل ستون (بزرگتر به کوچکتر)

4. اصلاح تغییر محل برش مقاطع تیر ها به دلخواه هنگام دریافت فایل از نرم افزار ETABS

 

توضیح تکمیلی: نحوه استفاده از امکانات افزوده شده در نسخه جدید

 

آیتمهای 1 و 2:

کافی است در منوی فایل، پنجره Load Etabs2000 Data انتخاب شود. سپس دکمه Column Settings را کلیک نموده و در قسمت Advanced، آیتمهای مذکور را به راحتی فعال کنید.

همچنین اگر تنها برای بخش مشخصی از نقشه بخواهید از این آیتم ها استفاده کنید، می توانید بر روی دیتیل مذکور، کلیدهای Ctrl + D را همزمان فشار دهید.

 

آیتم 3:

به طور خودکار توسط نرم افزار انجام می شود.

 

آیتم 4:

در منوی فایل، پنجره Load Etabs2000 Data انتخاب شود. سپس دکمه Beam Settings را کلیک نموده و در قسمت Advanced، تنظیمات مربوط به محل مقطع تیر را تعریف شود.

همچنین اگر تنها برای برخی از تیرها،  بخواهید محل مقطع یا تعداد آنها را تغییر دهید، می توانید بر روی دیتیل مذکور، کلیدهای Ctrl + D را همزمان فشار داده و آنگاه، در پنجره باز شده، دکمه Edit Sections را کلیک نمایید.